myyskväll (y

Har precis kommit hem från skolan då ^ Vi fick sluta typ en halvtimma tidigar (Y) wiiih! Oh shiit va min hjärna va tömd efter SO provet xD oh din med där eyla va ? xd hahaha, eyla skulle svara på en fråga: varför behöver man ha kondition?
svar: För att öka sin lusta att...... hahahahha xD gud vad jag är trött nu xd haha.
aja, sitter hemma i min myysiga säng nu då. oh gissa vad ? min huvudvärk är tillbaka :( .. men ja ska till stallet oh allt iaf, tråkigt oh sitta hemma en fredagkväll när man kan ha kul i stallet ist ? :) hihi. oh om ngn från kbf läser det här, så ska ja ta med mig ngn film eller ? ;p men iaf, ja kommer nog inte till stallet förrän typ halv sex, måste få färdigt med lite skola oxå ,.. usch. men sen ska ja ha det skönt över resten av helgen (y)

men ah typ, ska packa snart oh en massa. oh snälla ni som läser bloggen, skriv om ni tkr ja ska ändra på ngt! ja vill ha en massa med tips :D

kommer nog ingen bild idag heller ^. men ja tror ni överlever. thihi .
men nu ska ja snart åka oh köpa kuddar !

pusssHeEj !

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Eyyyyyyyyyyyla

hahahahaa, vi var totaldöööööööööööda ;oo!

ilyyy<333

2009-10-16 @ 16:58:00
URL: http://hejeyla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0