Skumtomtar :)

Ja, nu har ja kommit hem ifrån ett lyckat men mindre stan-besök.
Inköp:
- en mjuuukiströja från Gina - 199 kr
- ett par jeans-leggings från JC - 199 kr
- puder från H&M - 100 kr
Ja är nöjd iaf! hihi, det var väldigt behövande grejer kan ja säga !
Sen åkte vi till ICA oxå för att köpa myskväll-godis. Så det blev lite lösvikt och skumtomtar, mums. Det kommer göra min fredagkväll. haha.
Kommer kanske en bildbomb ikväll... Om jag orkar. haha. skiit vad jag är sen med mitt italien besök! förlåtförlåtförlåt!
men det kommer, jag lovar.

Nu ska äta korv & makaroner :)
Ha en myyyyysig fredagkväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Eyla

DU ÄR SÖT ! jag älskar dig sofia.

2009-11-06 @ 20:18:30
URL: http://theswedishcullens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0