Nu kommer lite bilder från Grek-landet!

Här kommer lite bilder från min resa till Grekland :) (orkar inte ladda upp alla, men några får ni,hihi)
Vi besökte; Aten, Santorini, Paros och Syros. Det var kul men lite kallt och för "åskigt" för mig de första dagarna. Men en typ 'trevlig' resa :) hihi.
 Greklands flagga då ;) för ni som inte visste det x)

 Vi var på Acropolis också, en massa sten. hahah! lovisa & jag blev överfallna av typ andra turister som började prata och be oss att ta kort på dem och en massa . hahaha! typ , hjälp ?!

 Pappa fick gå själv ibland, han var jobbig att gå med. haha. så då tog han denna bilden ngnstans, tyckte den va fin :)

 En ö utanför Santorini, när vi satt på en super-jetfärja påväg mot Paros.

 Aten :)

 Man måste ju bjuda på sig själv ibland (?) så här e lovisa & jag vid acropolis :) hihi.

Mer bilder orkar jag inte ladda upp, så ja hoppas ni fattade något av hur det såg ut/var i Grekland :) jag kanske tipsar det, haha. Jag själv tyckte inte det var speciellt kul att byta hotell hela tiden, att inte känna sig riktigt trygg oh så. men om man kanske bor på ett och samma hotell och på ett fint då också, så kan man nog överleva grekland :) ett JÄtteplus för grekland är : att dem har enormt snygga skor! hur snygga som helst! haha! så om man är skogalen, ja då tipsar jag G R E K L A N D :)


Pusssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0