hejhopp !

Hejsan, torsdag idag vilket betyder = snart helg ! hihi.
nu har jag kommit hem från skolan då, eller ja för två timmar sen. haha. slutade tidigt idag för vi var på någon brandsäkerhet grej på CIS så vi fick sluta efter det! wiiie! Vi kollade på t.ex. en jättehemsk film om typ bilolyckor.. jag började nästan gråta, haha. Sen gick brandmännen/kvinnan (det var en kille oh en tjej typ) igenom vad som hände på göteborgsbranden, usch! Jag tror jag börjar bli typ känslomässig, hahhaha!!

Nu har jag några trevliga pluggtimmar framför mig som många andra dagar.. inte kul. Men idag har jag klarat mig igenom ett engelskaprov iaf, så nu gäller det bara för mig att få färdigt mitt tema staden arbete.

Sen ska jag till stallet på UZ-möte, hoppas det går fort för mina pluggtimmar räcker inte alltid till, så jag kanske behöver några ikväll också, hihi. jag är väldigt duktig på att börja med mitt plugg och sedan när jag inte orkar mer - efter kanske tio minuter, en kvart - så slutar det med att jag börjar kolla in bloggar m.m. ist. hahaha! lyckat!.......

Ha de bra! :)) krammmmmmiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0