Goodmooorgon!

Idag har jag faktiskt vaknat tidigare än vanligt! Halv sju, denni! haha. -Jag har ingen humor- !
Ska sticka till skolan snart, men ett inlägg hann jag med iaf! Hihi!
Idag har vi en massa lektioner och slutar sent, typ halv fyra eller något, sen ska jag på konfan också... Mindre kul, men skit samma, och jag har typ panik, vad gör jag om jag inte hinner med alla tio gudstjänsterna innan året är slu?! Gaaaah! Hoppas dem inte tvingar iväg mig på någon kyrkskolan eller något bara... haha!
Men aja, och nej jag har inte glömt att jag lovade lägga ut bilder från resan till Grekland och så det blev bara inte av, hihi. Men jag lovar! De kommer!

Nu ska jag cykla till skolan,

Kyssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du snackade om min design. asso jag mekar lite i photoshop. och sen är den klar och asso jag kan nt äga at du behöver ngn avanserad grej för jag har photoshop 2.0 :) men men<3

2009-11-04 @ 15:14:23
Postat av: carro:)

glömde skriva namn xd

2009-11-04 @ 15:16:08
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0