ännu en måååndag ...

Nu har jag överlevt en hel måndag då också, hihi. Skola idag igen, efter en veckas höstlov... *suck* Jag är helt skolslut just nu... Orkar ingenting och har läxor, prov och en inlämningsuppgift denna veckan. Jag orkar bara inte, min hjärna behöver ännu mer break! Jag längtar så extremt mycket till julafton! - efter lovet, julen, allt julmys- som julgodis, julgran, tomten, födelsedag, nyår, stallet, ååh! Som när man vaknar på julmorgonen och har ett brett flin på läpparna , Det är ju julafton lix!! Sen springer man runt i huset hela dan och proppar i sig pepparkakor och lussekatter, alla är på toppenhumör, paketen ligger och väntar på en vid granen, alla från släkten kommer och man äter typ skinka, köttbullar, kroppkakor, prinskorv, jansons frestelse (fast det äter inte jag då, haha! usch!) , sen kommer tomten (höööhmmm? = farfar/morfar el. grannen) och man får en massa myyspaket! IIH! Jag bara längtar&längtar!
Okej, nu får  du lugna ner dig sofia! hahah!

Idag har jag varit i skolan då iaf som jag sa, eyla och jag har sprungit runt hit&dit som vanligt :) hihi. Sen blev det till stallet och leda på jobbiga barn... Men jag tror jag överlevde iaf, haha! men nu har jag stora skavsår i öronen. (Alla barnen pratar sönder en!) höh! ... Men nu har jag definitivt råd med Göteborg horseshow iaf! wii!
aja, nu ska vi se om jag orkar plugga mer... höhö, jag tror faktiskt inte det. min hjärna är död... haha.

Puusss&kram , ha en trevlig höstkväll allihopa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0