äckliga svininfluensa.

Vi tog sprutan igår då, mot svininfluensan. Och biverkningarna är grymt jobbiga.
- Huvudvärk, feber, yrsel, frossa, magont och extrem trötthet. Usch.
Ja kunde knappt sova inatt, ja hackade typ sönder tänderna av frossan... Buuhuu.
Så det blir inget stall idag som jag hade tänkt och jag är inte säker på om jag kan vara stallvärd imorn då heller.
Menmen, Jonna är fortfarande kvar här :) Vi har ju samma sak - svininfluensa-vaccinet - , men hon mår inte så dåligt längre. Vi spelar The Sims 3 och kollar på film. Hihi. Jag tror vi har kollat på typ tre eller fyra långfilmer nu, myys. Men nu ska jag gå och duscha har jag tänkt mig, ha det bra :)

Sjuuuka kraaamar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0