tröttttt..

Nu har jag precis kommit hem från skolan då. Har faktiskt gått väldigt fort, (chockad) Men nu ska jag snart till konfan också.. Det kommer inte gå fort iaf, två timmar på två systrars kapell. åhh. Jag är så trött man kan bli och snart börjar jag nog gråta också! Allt, allt allt är bara piss...
1. Jag kommer bara att kunna vara i stallet en dag.. Åker till Grekland på torsdag ju,
2. Många hatar mig...
3. Jag är rädd för att missa spökrundan, ja menar tänk om planet blir sent (?)
4. Jag kommer nog aldrig att få träffa Robert Pattinson :( !
5. Jag är så trött att ja kan somna, och trötthet har en väldigt deppande inverkan på mig så därav det börjar jag gårta för ingenting .. haha. Jag kan inte vara normal (?)

Men jag får väl försöka rycka upp mig, det fungerar bland folk iaf.. Men sen kan jag släppa allt  när jag kommer hem... Åh, vilken klagoblogg jag har ! haha! Jag måste bara få något kul i mitt liv. Jag har eyla nu iaf :) hihi. oh dance oh alla andra som tycker om mig lite iaf, haha.

Nu ska jag åka till konfan iaf. önska mig lycka till (?) hihi.

Puss


Kommentarer
Postat av: eylalala

Eyla<3Sofia.

Jag älskar dig så mycket gumman.

Du är så mycket bättre

2009-10-20 @ 20:25:03
URL: http://hejeyla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0