Kallt i Smedby

Nu har jag kommit hem ifrån stallet efter ett antal timmar på KHRS ;)
Det gick inte så bra för laget, fem stycken med en nolla.. Men spelar inte så stor roll, nästa år kommer KBF igen ;p haha.
Men iaf nu tittar jag på en film ; Hur man blir av med en kille på tio dagar. Den e bra (y) :) tipsar om den ^ oh så har jag druckit chokladmjölk i en julmugg :) oh rostmackor + kexchoklad :P muumms ! Snart är det jul :) okej, två månader kvar men iaf ;p hihi.

Nu ska ja plugga oh städa -.- kul? - nej.
men måste göras, har tema i skolan som ska vara klart på fredag oh plus att ja åker till grekland på torsdag :) sen ska ja lämna in en skriven deckare imorn oxå ._. åh.

nu ska ja titta färdigt på min film :)

hööStkram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0