hellu!

Nu har jag lyckats ta mig igenom regrusket och hela vägen hem, yes! Gud vad jag både hatar och älskar kyla :o jag älskar den för att den är så myysig, men då när man är inomhus, oh ja hatar den för att den är så kall, stickande och isig .. så kyla är bara mysigt när man är inomhus inte utomhus x)
haha, aja

ska vara hemma nu ett tag först då, pappa fixar mat :) pannkakor :D mums !
ja måste plugga en massa, så snart kan jag bara prata om antiken och romartiden x] haha, nejdå.
men en massa som måste in tills imorn, men min deckare fick jag spara på till på måndag :D wihii, annelie gillar nog mig ^ haha!

men iaf, ska på spökmöte ikväll sen då också, myys på det (y) men mitt största problem att cykla hem själv sen har faktiskt löst sig, pappa lovade att komma om jag verkligen pluggade på en massa idag :D så det kör vi på (y) jag menar , vad som helst för att inte bli våldtagen. hahaha!

men nu ska ja inte slita ut er med mitt tråkiga liv längre ,
PussSHej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0