Hejjs :)

Nu har jag sprungit runt i stallet hela dan, oh gissa om ja e trött ?! ;p
vi somnade typ inte förrän halv tre , tre eller ngt inatt oh dt e tack vare en massa spöken som äter clementiner oh dansar (?) :) hahahaha!
Var årselev hela morronen oxå, men sen kom ja hem och tog ett långt bad med ljus, hudcremer oh en massa mer :) mummms.
efter det åkte jag och mamma till Kid, för att köpa nya kuddar till mitt rum (a) , till Maxi oh köpte mascara :) , oh sen till IKEA, där ja hittade en jättesöt bädd-fåtölj som är röd, perfekt till mitt rum ! :)) iih. så mamma oh pappa ska nog köpa den imorn (hoppas).
Sen åkte vi till farmor oh åt en massa god mat ^       . Oh nu har vi varit i stallet oxå så gladiator blänker inför imorn :) ponnyallsvenskan, sista omgången :) lycka till ? :)

aja, nu ska ja sova (a

godnatttPusss ;*

Kommentarer
Postat av: eyyylalala

jag typ saknar dig hallååå? :*

2009-10-18 @ 11:02:49
URL: http://hejeyla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0