Godmorgon igen :)

Skola idag då ._.
Jag verkligen hatar att gå upp på mornarna nu ;o man är så trött, oh vill så gärna ligga kvar , men nej. Skolan väntar... Usch.
Jag märker att jag klagar väldigt mkt i min blogg, haha. inte bra, så jag får väl komma med lite 'hissar' oxå ;p
så jag hissar:
- Twilight böckerna! , dem e asbra !
- gladiator, som var så sööt på tävlingen igår :) även om dt inte gick så jättebra xp
- att julen snart är här ! Kan man längta mer än jag?
haha, detta var mina hissar för dagen :) haha. Jag får nog börja med det varje dag i och med att jag har så mycket annat att klaga på ;p haha!
Men iaf, skola idag, sen ska jag nog leda .. egentligen är jag i stort behov att plugga. (Som vanligt). Jag sköt upp nästan allt plugg i helgen så det är väl dags att ta tag i det :) haha. oh plus att min hals inte funkar som den ska
:( usch, jag är hes som en öhm.. anka ! :) haha,

Men nu ska jag cykla genom kylan till skolan oh träffa eyla ;*
PussHeii !

Kommentarer
Postat av: Eylaalalala

DU ÄR SÅ GRYYYYYYYYMT BÄST SOFIA

/EYLALALALLALALA

2009-10-19 @ 13:45:41
URL: http://hejeyla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0