nejdå, jag är pigg.... naattt *

Ligger här i min säng då och är helt slut! Inte undra på , gick upp vid 04.00 svensk tid igår och flög hem från aten till sverige oh sen bil då hem, och klockan 01.00 släpper pappa av mig i stallet för att jag ska hinna vara med lite på spökrundan + övernattningen. haha! lite trött där då! somnade väl vid typ 02.00 - 03.00. har inte sovit sen alls på hela dan så jo, jag är helthelhelt slut! haha. sen har jag då huvudvärk och mår lite smått illa, ovanpå min energibrist. K U L ! höhöhö , så nu ska jag sova allihopa, och jag vet - jag lovade att lägga ut bilder och grejer på min resa nu då men jag orkar bara inte x) så jag hoppas jag hinner med det imorn :)

pusss&kram allihopa!
nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0